پیام تبریک سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان نجف آباد  به مناسبت انتخاب شهر نجف آباد به عنوان شهر خلاق  کتاب خوانی  

موسی مباشری  سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان نجف آباد  طی پیامی انتخاب شهر  نجف آباد  را به عنوان شهر خلاق  کتاب خوان  کشور تبریک گفت .  به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان نجف آباد، متن پیام به شرح زیر می باشد:  امروز کتابخوانى و علم ‏آموزى، نه تنها یک وظیفه ‏ى ملى، که یک واجب […]

موسی مباشری  سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان نجف آباد  طی پیامی انتخاب شهر  نجف آباد  را به عنوان شهر خلاق  کتاب خوان  کشور تبریک گفت . 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان نجف آباد، متن پیام به شرح زیر می باشد:

 امروز کتابخوانى و علم ‏آموزى، نه تنها یک وظیفه ‏ى ملى، که یک واجب دینى است. (مقام معظم رهبری مدظله العالی).

انیس کنج تنهایی، کتاب است         فروغ صبح دانایی، کتاب است)جامی(

بسیار مفتخرم که پس از تلاش پیاپی و کسب نتایج ارزشمند در اشاعه فرهنگ کتابخوانی، امسال عنوان پر منزلت شهر خلاق کتابخوانی ایران به نجف آباد شهر فرهنگ، علم، ایمان، ایثار و شهادت به مردمانی فرهیخته و علاقه‌مند به علم و ادب رسید.  اتفاق بسیار مبارک و افتخارآمیزی برای مردم شهرستان و  استان اصفهان است. 

این رویداد ارزشمند، بی شک حاصل همکاری صمیمانه تمامی مسئولین دستگاه های ذی ربط، از جمله شهرداری و شورای اسلامی نجف آباد، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزش و پرورش، نهاد کتابخانه های عمومی، مدیران و مربیان مدارس، دانش آموزان، کودکان و والدین، کتابفروشی ها، نویسندگان، ناشران و خیرین  گرانقدر شهرستان بوده  است. از تلاش بی دریغ این عزیزان صمیمانه قدردانی می نمایم و بر خود می بالم که کسب دانش و نشر آن، دغدغه مشترک همه آنهاست.

ضمن عرض تبریک به همه دوستداران کتاب شهرستان نجف آباد، این رویداد فرخنده را به فال نیک گرفته و امیدوارم به یاری خداوند مهربان و مشارکت دوستداران همیشگی کتاب، بتوانیم گامی مهم در جهت ارتقای میزان سرانه مطالعه در سهرستان و نیز کشور برداریم تا در قبال دریافت این جایگاه ارزشمند، آنچنان که شایسته است، ادای دین  کرده و رسالت ترویج کتابخوانی را با جدیت و تلاش بیشتری پیگیری نماییم. همانطور که مقام معظم رهبری بارها فرمودند «بایستى جوانان، پیران، مردان، زنان، شهریها، روستاییها و هر کسى که با کتاب مى‏تواند ارتباط برقرار کند، باید کتاب را در جیبش داشته باشد و تا یک جا بیکار نشست – مثل اتوبوس، تاکسى، مطب پزشک، اداره، درِ دکان وقتى که مشترى نیست، در خانه به هنگام اوقات فراغت – کتاب را دربیاورد و بخواند».

اگرچه تلاش‌های بسیاری صورت گرفت تا امسال نجف آباد به عنوان پایتخت کتاب کشور انتخاب شود و میسر نشد، اما کسب مجدد این عنوان نیز یک اتفاق بسیار ارزنده و درخشان در تاریخ این شهر و برای مردم منطقه است.

لازم است مسئولان شهرستان از اکنون برنامه‌‌ریزی‌های لازم را برای کسب پایتختی کتاب ایران در سال آینده را فراهم آورند. بنده نیز هر اقدامی که لازم باشد، انجام خواهم داد و وظیفه خود می‌دانم که خدمتگزار مردم شریف و فرهیخته شهرستان نجف آباد باشم.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان نجف آباد

موسی مباشری

برچسب ها :
مطالب مشابه
۲۶ فروردین ۱۴۰۳

حضور باشکوه مردم دیار خط‌شکنان در راهپیمایی روز جهانی #قدس به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان نجفآباد، امروز ۱۷ فروردین ماه، در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، همزمان با سراسر کشور، مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان شهدای خط شکن نجف آباد با حضور پرشور و دشمن‌شکن خود در راهپیمایی روز جهانی قدس و فریاد […]

۲۶ فروردین ۱۴۰۳

تجلیل معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان نجف آباد از تعدادی از جانبازان شهرستان نجف آباد در پنجشنبه شب ۱۶ فروردین ماه ۱۴۰۲ دیدار صمیمانه موسی مباشری معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان نجف آباد با جانبازان بالای ۷۰ درصد شهرستان و خانواده‌های محترم آنها صورت گرفت در این دیدار که احمدی نیا مدیر کل […]

۲۶ فروردین ۱۴۰۳

نصب پرچم رژیم اشغالگر قدس در ورودی ادارات شهرستان نجف آباد . به ابتکار بسیج ادارات شهرستان نجف آباد در آستانه روز جهانی قدس و در محکومیت اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی، پرچم رو به زوال این غده سرطانی در محل ورودی ساختمان های ادارات شهرستان نجف آباد نصب گردید همچنین تصاویر شهدای عملیات تروریستی رژیم […]

۲۶ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − شانزده =